Thursday, October 6, 2011

tahap kemalasan yang menggunung

Salam alayk. first ni bukan novel.. yep2... i repeat.. BUKAN. so dont'cha worry. Tak terbakar nya mata u ols kalau baca entry ni. Okeh~ maybe akan terbakar sedikit.

aku serius malas nak update novel merapu aku tuh... (sebenarnya tengah buat homework pasal doctor2 ni nak kasi cite nampak real...tapi...=_=') Puihhh~ memang malas gegila laa... hahaha... Sorry Wa.. terasa malas benar ni... nanti aku da update, kau orang pertama aku roger.. kau kan pembaca setia...ngeh3...

Tapi dalam malas-malas aku.. aku rajin jugak panjat sekali sekala... ada sekali aku bukak.. aku tengok followers aku dah kurang satu angka.. Time tu terasa macam kena sepak bisu tang muka laa... hahaha.. Yelah. followers aku ada berapa je.. kalau dah kurang satu angka tuuu buatkan aku rasa kecil hati rendah diri je.. sampai hati!!*dramatik*

 To u yang dah unfollow my blog.. thanks for follow and then unfollow.. i tau blog i bosan.. takde gambar.. cite ngarut sampai ke petala ke tujuh.. thanks u bery bery much sir/madam.. i appreciate it.. =) *wink2*

Emmm... apa lagi nak update ek... Oh ye! aku dah dapat sambung belajar.. kuang3... ye ye ye... aku menganggur je sepanjang tahun ni.. nak buat camne? takde jodoh nak sambung belajar lagi.. haha... but dont'cha worry... aku akan mulakan perjalanan hidup aku sebagai student di tahun hadapan dengan izin ALLAH.. bulan 2, insya allah... lepas tu aku da takde ar nak rasa macam aku ni some loser yang datang dari ceruk mana... kahkahkah...


oklah... that's that. salam alayk! may allah bless yaaa





No comments:

Post a Comment

sekupang.. dua kupang.. tiga kupang.. nah! aku kasi kat hangpa!